środa, 13 sierpnia 2014

Włącz Magia w blasku księżyca online z lektorem PL

http://magiawblaskuksiezyca.blo.pl/


Chińczyk Wei Ling Soo jest najznamienitszym iluzjonistą swoich czasów, ale mało kto wie, że za jego sceniczną maską kryje się arogancki Anglik - Stanley Crawford (Firth), żywiący wyjątkową awersję do wszelkiej maści spirytystów. Za namową przyjaciela Stanley wyrusza z misją do położonej na Lazurowym Wybrzeżu posiadłości rodziny Catledge. Na miejscu, udając zamożnego biznesmena, ma zdemaskować oszustwa pięknej kobiety-medium - Sophie Baker (Emma Stone), rzekomo potrafiącej czytać w myślach i rozmawiać z duchami. Zadanie Stanleya skomplikuje się, gdy on sam wpadnie w sidła zniewalającego uroku Sophie, a próbka niezwykłych zdolności medium na dobre zachwieje wszystkim, w co dotychczas wierzył.







 opuściła ją u swojego boku. Melanie kochała Nikki bardziej niż przyjaciółkę.
Kochała ją jak młodszą siostrę, której nigdy nie miała. Jak kogoś, kim musiała
się opiekować. Bronić. Dbać.
- Podeszłam, aby zobaczyć co się stało, a ty miałaś ogromnego siniaka
na twarzy - powiedziała magia w blasku księżyca online lektor pl Melanie.
- Mój ojczym był cholernym skurwysynem.
- Ale nie dlatego płakałaś. Pamiętasz dlaczego płakałaś?
Nikki skinęła głową.
- Znalazłam pięknego, niebieskiego motyla. Trzymałam go tak delikatnie
i gładziłam jego jedwabne skrzydełka. A on umarł w mojej dłoni.
- Spędziłyśmy resztę lata ganiając po parku za żywymi motylami.
Nikki uśmiechnęła się. Był to smutny, ale prawdziwy uśmiech.
- A za każdym razem gdy łapałaś jakiegoś, to kładłaś go w moje włosy i
mówiłaś, że jestem piękna. Nikt wcześniej nigdy mi tego nie powiedział. Ani
nie sprawił, że czułam się piękna.
- Jesteś piękna, Nikki. Nie tylko na zewnątrz, ale i w środku. Wiedziałam
o tym od chwili, kiedy płakałaś nad martwym robakiem.
- Motylem - poprawiła Nikki.- Nie płakałabym nad robalem. Cóż, może
jeśli byłaby to biedronka.
Melanie roześmiała się. Chciała mocno przytulić Nikki, ale linia została
przekroczona i Melanie wiedziała, że powinna uważać na to, aby nie dać Nikki
złych znaków.
- Było mi smutno, kiedy się przeprowadziłaś - powiedziała Melanie.
- Tak, cóż, czasami twój psychiczny ojczym pobije twoją matkę na
śmierć i zostaniesz wysłana, aby żyć ze swoim ojcem alkoholikiem.
Ojciec alkoholik molestował ją przez sześć lat, ale Nikki tego nie
powiedziała. Melanie była bardzo świadoma przeszłości Nikki. Żałowała tylko,
że w takich momentach nie była przy Nikki, aby pomóc się jej pozbierać.
- Dzięki Bogu, że
magia w blasku księżyca online lektor pl  znalazłyśmy się na tej samej uczelni - powiedziała
Melanie.- To chyba było przeznaczenie.
Nikki opuściła głowę.
- Nie przeznaczenie, a ja, która śledziłam cię na portalach
społecznościowy.
- Więc poszłaś na uczelnię w Wichita...
- Aby być z tobą. Nigdy cię nie zapomniałam. Mel, małej dziewczynki z
miłymi oczami, która kładła motyle na moje włosy - dotknęła swoich włosów,
jakby mogła poczuć przy nich trzepoczące skrzydełka.- Wspomnienia tych
motylków pomogły mi przejść przez najgorsze noce, Mel, nawet gdy cię tam
nie było.
W tym momencie nic nie mogło powstrzymać Melanie od przytulenia
Nikki. Przycisnęła ją do swojej piersi, ściskając ją, aż jej ramiona zaczęły
drżeć.
- Nienawidzisz mnie za to, że cię kocham?- Nikki zapytała cicho.
Melanie odsunęła się i chwyciła twarz Nikki w obie dłonie. Próbowała
nie patrzeć na strupy na jej wardze, ponieważ było to nieprzyjemne
przypomnienie jeszcze większej ilości bólu przez jaki przeszła Nikki i Melanie
nie mogła sobie pozwolić na rozklejenie się.
- Nie nienawidzę cię, w ogóle, tylko po prostu nie czuję do ciebie
niczego seksualnego. Nie kocham cię w ten sposób. Rozumiesz?
Nikki opuściła wzrok.
- Kocham cię bezwarunkowo - powiedziała Melanie.- Naprawdę. Nie
zmieni tego nic, co zrobisz. Więc przestań to sprawdzać, dobrze? Nigdzie się
nie wybieram. Jesteś moją młodszą siostrą na całe życie.
- Jesteś pewna?
- Jeśli do tej pory z ciebie nie zrezygnowałam, to już to się nie zdarzy.
Nikki roześmiała się.
- Postaram się zachowywać.
- Po prostu się nie narażaj na niebezpieczeństwa - powiedziała Melanie.-
I jeśli pocałujesz mnie jeszcze raz, to powiem mojemu chłopakowi, aby
skopał ci tyłek.
- Dobra. Nie chcę, żeby mi skopał tyłek facet ze złą fryzurą - śmiała się,
gdy to powiedziała.
Melanie rozejrzała się po pustym wnętrzu busu.
- Skoro mowa o Gabe'ie,
magia w blasku księżyca online lektor pl  to czy już nie powinien wrócić? Powiedział, że
kontrola dźwięku nie powinna trwać długo.
- Powinnaś iść go poszukać. Przez cały dzień ściągałam na siebie jego
uwagę. Jestem pewna, że przez jakiś czas chcielibyście pobyć tylko we dwoje.
- Aż tak było widać?- powiedziała. Ten weekend nie do końca był sesją
nieustannego kochania się, tak jak się spodziewała.- Już wszystko dobrze?-
zapytała Nikki.
- Zapomnę o tobie - powiedziała.- W końcu.
Znając Nikki i jej sposoby, to Melanie założyła, że wystarczyło jej jakieś
dwadzieścia minut, aby ruszyć dalej.
- Trzymaj się z dala od kłopotów.
- Tak jest, proszę pani.
Za sceną, Melanie popytała kilka osób, czy nie widzieli Gabe'a. Reszta
zespołu była w garderobie, obijając się. Gabe'a nie było wśród nich i nikt go
nie widział od czasu kontroli dźwięku. Wszyscy powiedzieli, że poszedł do
busu z instrukcjami, aby mu nie przeszkadzać. Melanie wiedziała, że nie
dotarł do busu. Przynajmniej ona go nie zobaczyła. Może gdzieś się minęli.
Kiedy zobaczyła na korytarzu Jordana, to zapytała, czy widział Gabe'a, a
ten wskazał w stronę sceny.
- Wydaje mi się, że teraz ćwiczy.
Ćwiczył? Co ćwiczył? Kiedy się skoncentrowała, to usłyszała jego grę,
jak pałeczki uderzały potężnie i szybko o perkusję, że nie mogła tego dźwięku
pomylić z kimkolwiek innym, jak nie Gabe'em.
Pospieszyła do sceny i weszła po schodach, aby móc na niego patrzeć.
Potknęła się o jakiś kabel, który jeszcze nie został podłączony i następnie
stanęła z boku zestawu perkusyjnego Gabe'a. Jego instrument został
schowany za sprzętem zespołu otwierającego, daleko z tyłu sceny, gdzie nie
sięgały światła. Miał zamknięte oczy, gdy karał bębny; nie było innego
sposobu aby określić tego jak grał. Na jego twarzy nie było żadnego
zachwytu, żadnej silnej koncentracji jakiej była światkiem podczas koncertu
trzy noce temu. Była tam tylko złość i chęć odwetu.
Bała się mu przerwać i pewnie
magia w blasku księżyca online lektor pl  stałaby tam, gapiąc się na niego przez
cały dzień, jeżeli nie pękłaby skórka jego bębna.
- Kurwa - powiedział. Rzucił swoje zużyte pałeczki między dwa bębny i
opuścił łokcie na kolana. Przycisnął podbicia dłoni do swoich oczu, jego palce
wbiły się w szalonego smoka na jego skalpie. Jednak sam Gabe nie wyglądał
w tym momencie na szalonego. Wyglądał na... złamanego.
- Kurwa, kurwa, kurwa, kurwa!- krzyknął. I skopnął z podwyższenia
jeden ze swoich bębnów basowych, powodując przy tym trzask talerzy.
Melanie była oszołomiona i po części kusiło ją, aby się wycofać i
udawać, że go nie zobaczyła.
- Gabe?- powiedziała cicho.
Zesztywniał i odwrócił się, szukając jej w cieniu.
- Coś się stało?
- Taa - powiedział szorstkim, chrapliwym głosem.- Wszystko się stało.
Wypierdalaj stąd. Nie chcę z tobą rozmawiać.
Zassała oddech, będąc pewna, że miała halucynacje. Kim był ten facet?
Zdecydowanie nie Gabe'em, którego poznała przez ten weekend.
- Co?- powiedziała bez tchu.
Spojrzał na nią ze złością.
- Słyszałaś mnie. Wracaj do Kansas! I zabierz ze sobą swoją pieprzoną
dziewczynę.
- Cóż, owszem, zabiorę Nikki ze sobą, kiedy wrócę do domu -
powiedziała Melanie, wciąż zdezorientowana przez jego atak, ból i złość.
Jednak czuła, jak i ją te emocje szybko ogarnęły.- Co jest z tobą nie tak?
- Co jest ze mną nie tak? Co jest z tobą nie tak, Melanie? Już ilu facetom
to zrobiłaś? Myśleli, że to seksownego, że dali się złapać w twój perwersyjny,
mały trójkąt? Cóż, ja nie chcę niczego z tego. Zabierz swoją przyjaciółkę
nieudacznicę i spierdalaj. Koniec z nami.
Najwyraźniej nie słyszała słów
magia w blasku księżyca online lektor pl  właściwie, ponieważ nie miały one
żadnego sensu.
- Gabe, nie wiem o czy mówisz. Nie chcesz ze mną być? Skąd się to
wzięło?
- Nie możesz mieć na obu, Melanie. Albo ja albo ona.
Wgapiła się w niego, nie mogąc uwierzyć własnym słowom. Wiedziała,
że niektórzy ludzie byli naturalnie zazdrośni - cholera, ona sama taka była -
ale jaki dupek ni stąd ni z owąd wyskakiwał z takim ultimatum? Wiedział, że
Nikki przeszła przez wiele. Nie mógł oczekiwać, że Melanie by ją porzuciła.
- Każesz mi wybrać między tobą a Nikki?
Skrzyżował ręce na piersi i zacisnął szczękę w mocną linię.
- Owszem.
- Skoro już o to pytasz, to to bardzo łatwy wybór - powiedziała, z
trudem wydobywając słowa ze swojego ściśniętego gardła.- Jak możesz kazać
mi wybierać między mężczyzną, którego kocham a moją najlepszą
przyjaciółką? Dlaczego mi każesz?
Podniósł rękę, wskazując na parking.
- Twoją najlepszą przyjaciółkę? A nie masz czasem na myśli swojej
kochanki? Jestem pewien, że jest całe mnóstwo facetów, którzy chętnie
chcieliby być dodatkowym kutasem w twoim łóżku, ale ja nie jestem jednym
z nich. Jeżeli masz być moją jedną jedyną, to ja także muszę być tym dla
ciebie.
Melanie zaczęło się kręcić w głowie. Nie wiedziała na czym się skupić:
na fakcie, iż uważał, że Nikki była jej kochanką, czy na myśli, że mogłaby go
zdradzić, albo na tym, że określił ją swoją jedną jedyną.
- Ona nie jest moją kochanką -
magia w blasku księżyca online lektor pl  powiedziała wreszcie, potrzebując
więcej czasu aby przeanalizować pozostałą część jego wypowiedzi.- Nigdy nie
była. Nigdy nie będzie.
- Gówno prawda, Melanie. Widziałem, jak ją pocałowałaś.
Melanie dotknęła tyłem dłoni swoich ust, czując nagle mdłości.
- Zobaczyłeś to?
- Tak, widziałem. I również usłyszałem, jak powiedziałaś jej, że ją
kochasz.
- Przypuszczam, że nie zostałeś tam na tyle długo, aby usłyszeć moją
reakcję na niewłaściwie wyznanie miłosne Nikki?
Nieco napięcia uleciało z jego długiej, chudej postaci.
- Zobaczyłem wszystko, co trzeba było - powiedział cicho.
- Więc nie słyszałeś, jak powiedziałam jej, że uważam ją za moją
siostrę? Usłyszałeś, jak powiedziałam jej, że nie czuję do niej pociągu? Może
zrobiłam to za łatwo, ale do cholery, Gabe, czyż nie wycierpiała się wiele? Nie
pieprzę się ze swoją najlepszą przyjaciółką!
Niczego nie powiedział. Ale zmrużył oczy, jakby przetwarzał jej słowa.
- Co miałeś na myśli, mówiąc, że jestem twoją jedną jedyną?- wypaliła
bez namysłu.
- Nie zmieniaj tematu - powiedział. Zeskoczył ze wzniesienia i zbliżył się
do niej o kilka kroków, ale powstrzymał się od dotknięcia jej.- Powiedziałaś,
że jestem mężczyzną którego kochasz?
Zaśmiała się histerycznie, czując zawroty głowy przez ten cały zwrot
emocji, jaki się w niej dział.
- Och, usłyszałeś ten mały poślizg, co nie?
- Naprawdę tak myślisz?- nacisnął.
Wyciągnął rękę i chwycił ją za ramię i zmusiła się, aby się nie odsunąć.
I aby nie paść mu w ramiona.
- Nie wiem, czy mogę kochać mężczyznę, który wierzy w to co widzi na
własne oczy, a nie w moje słowa - powiedziała, mając nadzieję, że wyrzuci
dzięki temu nieco napięcia między nimi, zanim by to ją złamało.
- Może potrzebuję okularów - powiedział, a jeden kącik jego ust uniósł
się w uśmiechu.
- Gabriel Banner w okularach?-
magia w blasku księżyca online lektor pl  powiedziała, dotykając opuszkami
palców jego torsu.- Wciąż mi się spodoba.
Natychmiast wziął ją w ramiona i napięcie momentalnie zniknęło.
Przycisnęła ucho do jego walącego serca.
- Przepraszam, że ci nie uwierzyłem - powiedział.
Pokręciła lekko głową.
- Podejrzewam, że jeśli zobaczyłabym, jak obściskujesz się z Shade'em,
to pewnie sama bym wyciągnęła podobne wnioski.
- Ugh, to obrzydliwe - powiedział, wzdrygając się dramatycznie.- Masz w
ogóle pojęcie gdzie były usta tego faceta? Poznałaś jego byłą żonę?
Melanie zaśmiała się i odsunęła się na tyle, aby móc spojrzeć w jego
oczy koloru zielonej trawy.
- Kocham cię - powiedziała.- Naprawdę. Podejrzewałam tylko, że jest
zbyt wcześnie, aby ci o tym powiedzieć.
Uśmiechnął się.
- Mnie odpowiada te twoje wyczucie czasu.
Zaśmiała się nieco, czując zawstydzenie i bardziej wtulając się w jego
pierś, mając nadzieję, że powie jej to samo, lecz nie chciała na niego
naciskać.
- Mam to dziwne przeczucie o miłości - powiedział przy jej włosach.-
Myślę, że mężczyzna w swoim życiu może kochać wiele kobiet, dopóki nie
znajdzie tej jednej jedynej. Wtedy gra skończona. Utyka na miejscu kochając
ją i nikogo więcej, przez całą resztę swojego życia.
- To źle?- zapytała.
- Nie wiem. Nie znam swojej jednej jedynej na tyle długo, aby wiedzieć
jakie będzie pięćdziesiąt czy sześćdziesiąt lat z tą samą osobą, ale pierwszy
tydzień był kurwa spektakularny. Cóż, z wyjątkiem części, w której myślałem,
że była zakochana w kimś innym. To było całkiem do dupy.
- Nie jest - szepnęła.- Jest zakochana tylko w tobie.
- Co za ulga.
Melanie uniosła twarz, aby na niego spojrzeć i pochwycił jej uszy w
głębokim, namiętnym
magia w blasku księżyca online lektor pl  pocałunku. Odsunął się zdecydowanie zbyt szybko.
- Powiesz mi coś?- zapytał.
- Powiem ci wszystko.
- Nikki całuje lepiej ode mnie?
Melanie strzeliła go w tyłek.
- Co to za pytanie?
- Konkurencyjne.
Zacisnęła usta, zastanawiając się.
- Nie jestem pewna. Lepiej pokaż mi swój najlepszy, abym mogła
zdecydować.
Chwyciła go za kark i stanęła na palcach, aby móc pocałować go
bardziej dokładnie.
- Mel?- szepnął przy jej wargach.
- Gabe?
- Może chcesz zostać moją osobistą księgową, podróżując ze mną przez
to lato?
Jej serce podskoczyło na myśl o możliwościach i o tym, że świat się
wreszcie szeroko dla niej otworzył.
- Nie wiem, czy cię na mnie stać - zażartowała.
- Będziesz czerpać ogromne korzyści z tej pracy - powiedział.- Obiecuję
ci, że każdego ranka obudzę cię orgazmem i uśmiechem.
- Hmm - mruknęła, bardziej przytulając się do jego torsu. Zdawało się,
że nigdy nie mogła się znaleźć wystarczająco blisko tego mężczyzny. Wątpiła,
aby kiedykolwiek byli wystarczająco blisko siebie, no chyba że byliby nadzy -
skóra przy skórze - a on byłby w niej głęboko pogrążony. A jeśli spędziłaby z
nim lato w trasie, byłaby budzona każdego ranka obiecanymi orgazmami i
uśmiechami, to byłoby wiele okazji, aby doświadczyć tej bliskości której
pożądała.- Całkiem niezłe warunki - przesunęła dłoń w dół jego brzucha i
chwyciła go za kutasa. Podskoczył w jej dłoni, a jej cipka zacisnęła się w
odpowiedzi.- Czy ten pakiet też jest wliczony?
Zaśmiał się.
- Zależy od negocjacji.
Uśmiechnęła się do niego, a jej serce niemal pękło z miłości jaką czuła
do tego mężczyzny.
- Jutro złożę swoje dwutygodniowe wypowiedzenie.
- Obiecuję, że nie pożałujesz tego - mruknął, zanim znowu pochwycił
jej usta w głębokim, podwijającym palce u stóp pocałunku.
Melanie nie mogłaby
magia w blasku księżyca online lektor pl  pożałować niczego, gdy Gabe trzymał ją w
ramionach.
Kiedy się odsunął, to spojrzała mu w oczy - oprawione ciemnymi
siniakami, na które skurczyło się jej serce - i szepnęła:
- Powiedz mi.
- Co mam ci powiedzieć?
Zaczęła się bawić jego koszulką, zbyt zawstydzona aby zażądać tych
słów, które chciała usłyszeć.
- Wiesz.
Dotknął jej policzka i włosów, szukając jej oczu dla podpowiedzi.
- Kocham cię. Właśnie to chciałaś, abym ci powiedział?
Uśmiechnęła się jasno i skinęła głową, a radość uskrzydliła jej serce.
- W takim razie powiem ci to jeszcze raz. Będę ci to mówił tak często,
jak będziesz chciała to usłyszeć. Kocham cię, Melanie.
- Ja ciebie też kocham - mruknęła.
- A teraz znajdźmy jakieś
magia w blasku księżyca online lektor pl  prywatne miejsce, abym mógł ci pokazać jak
bardzo.
- O tak - powiedziała.- Chodźmy - uwielbiała sposób w jaki pracował
umysł tego mężczyzny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz