środa, 13 sierpnia 2014

Czy filmy online z lektorem istnieją

w środku.
Przytuliła się do niego.
- W takim razie nie masz się o co martwić.
Odchylił się i wsunął palec pod jej brodę, aby unieść jej głowę.
Spojrzała w te jej śliczne, zielone oczka. Zatraciła się w nich. Praktycznie się
rozpłynęła pod ich uwagą.
Cholera.

- Jakim cudem cię znalazłem, Melanie Anderson?- zapytał.
- Możesz za to podziękować magia w blasku księżyca online lektor pl libido Nikki, Panie Gwiazdo Rocka -
powiedziała.- Wiesz, zaciągnęła mnie za kulisy wbrew mojej woli. Aby mogła
zabawić się z Shade'em Silvertonem - lekkie ukłucie niepokoju skradło oddech
Melanie. Nikki wciąż się do niej nie odezwała. Melanie nie wiedziała, czy
powinna się martwić czy wkurzyć.
- Wyślę jej kwiaty w podzięce - powiedział.
Zmartwienie Melanie zniknęło, kiedy podniósł ją w pasie i postawił na
krawędzi łóżka o królewskich rozmiarach.
Prawdę mówiąc, to zniknęło wszystko na całym świecie oprócz niego,
kiedy obsypał jej skórę miękkim pocałunkami, aż pochwycił sobą każdy jej
cal. Ona także go dotykała, opuszkami palców i ustami i językiem, aż
wreszcie nakrył jej ciało swoim i patrząc jej nieustannie w oczy, wszedł w nią
głęboko. Jego pchnięcia były boleśnie powolne, dając jej mnóstwo czasu, aby
nacieszyła się każdym. Splótł z nią palce, trzymając jej dłonie nad jej głową,
gdy powoli popychał jej ciało ku rozkoszy. Kiedy wreszcie zadrżała, to
pocałował ją namiętnie i dołączył do niej w błogości. Całkowicie się mylił do
tego, że jej orgazm nie byłby tak silny jak jej inne. Z pewnością poczuła ten
w swojej zaciskającej się cipce, ale poczuła go również głębiej. Poczuła go w
swoim sercu, w swojej duszy. Wszędzie czuła Gabe'a.
Cholera.
Zamknęła oczy i z trudem przełknęła ślinę, zwalczając emocje, które
zaciskały się na jej gardle. Naprawdę zamierzała się rozpłakać po seksie? Kto
tak robił?
Gabe zwiotczał na niej i uwolniła swoje ręce z jego, aby móc go mocno
przytulić. Zaciągnęła się nim głęboko i odetchnęła, jakby mogła poczuć go
więcej w sobie. Chcąc go mieć całego w sobie.
Odetchnęła z nim znowu, kiedy zaczęła myśleć, że jej płuca eksplodują
od wstrzymywania powietrza.
- Dobra - szepnął.- Zamierzam z ciebie zejść i pójść teraz spać.
Typowy facet, pomyślała z uśmiechem.
- I będę udawać, że właśnie nie oddałem ci swojego serca.
Może nie był taki typowy. Co miała na to powiedzieć?
Wysunął się z jej ciała i sturlał się z niej. Zamiast zamknąć oczy i
rozpocząć chrapać, to magia w blasku księżyca online lektor pl  uniósł rękę i prześledził kontury jej twarzy jednym
palcem.

- Pewnie będziesz potrzebował zastępstwa na to serce, które właśnie mi
dałeś - powiedziała.
Uniósł pytająco brew.
- Moje będzie pasować?- spytała schrypniętym głosem.
Zakrył jej walące serce jedną dłonią i uśmiechnął się tym szerokim,
wspaniałym uśmiechem, przez który z przyjemności podwijała palce u stóp.
- Zdaje się, że jest w dobrym stanie. Biorę je.
Rozdział 18
Dziwny dźwięk wyrwał Melanie ze snu. Z walącym sercem, otworzyła
oczy. Dopiero po chwili rozpoznała słabo oświetlony pokój i masywne,
orzechowe meble w domu Gabe'a. Ciężki ciężar leżał na środku jej pleców.
On też należał do Gabe'a. Uśmiechnęła się z zadowolenia i znowu zamknęła
oczy tylko po to, aby ponownie je otworzyć, gdy Gabe jęknął przez sen.
Wił się w splątanej pościeli, kopiąc mocno w goleń Melanie.
Skuliła się i próbowała wydostać spoza jego zasięgu.
- Nie - jęknął.- Nie, proszę.
Ledwo uniknęła jego ciosu pięścią w jej żebra. Jeżeli chciała przetrwać
tą noc bez szwanku, to musiała wybudzić go z tego koszmaru.
- Gabe - powiedziała spokojnie, kładąc dłoń na jego ramieniu.
Potrząsnęła nim lekko.- Kochanie, obudź się. Masz zły sen.
- Nie!- krzyknął i poderwał się do pozycji siedzącej, niemal zwalając
Melanie z materaca. Jego oczy rozejrzały się dziko po pokoju, wreszcie
zatrzymując na nie. Odetchnął ciężko i przerzucił swoje długie nogi przez
krawędź łóżka. Oparł łokcie na swoich udach i ukrył twarz w dłoniach,
oddychając powoli, aby wrócić do normy.
- Wszystko w porządku?- zapytała Melanie. Gdy otworzył oczy, to
wyglądał na przerażonego. Nie była pewna, czy chciała wiedzieć, co go tak
głęboko męczyło, ale i tak zapytała, bo chciała być tu dla niego, jeśli jej
potrzebował.- Chcesz o tym porozmawiać?
Niemal niezauważalnie pokręcił głową.
- Poczujesz się lepiej.

- Nie miałem tego koszmaru od lat - powiedział.- Głupi dzieciak. Głupi
pieprzony dzieciak. Sprowadził go z powrotem. Pierdolę to wszystko.
Melanie przez długi czas nie rozumiała jego słów.
- Ten dzieciak, który potrącił twojego psa?
Przytaknął lekko.
- On nie chciał - powiedziała Melanie, nie wiedząc co innego miałaby
powiedzieć.
- Nie chciał się upić? Nie chciał usiąść za kierownicę?
- N-nie sądzę.
- W takim razie przestać szukać wymówek dla tego gówniarza.
- Nie szukam. Nie rozumiem, dlaczego bardziej wkurza cię to, że był
pijany, niż to, że potrącił Lady.
Przesunęła się na materacu i uklękła za nim. Kiedy dotknęła jego
ramienia, to podskoczył magia w blasku księżyca online lektor pl  jakby go uderzyła.
- O czym śniłeś?
- Nie chcesz wiedzieć.
- Chcę. Powiedz mi.
- On nie był martwy, Melanie.
Zmarszczyła brwi.
- Oczywiście, że nie jest martwy, kochanie. Jestem pewna, że
bezpiecznie dojechał do domu. Za bardzo się martwić - jakby ona mogła
powiedzieć coś na ten temat.
- Nie ten dzieciak z popołudnia - powiedział.- Joey. Powiedzieli jego
rodzicom, że umarł natychmiast po tym jak rozbił się na drzewie. Powiedzieli
im, że nie cierpiał. To było kłamstwo, Mel. Być może miłosierne kłamstwo, ale
jednak kłamstwo.
Przesunęła dłonią po jego gładkich plecach i oparła głowę na jego
ramieniu, czekając ażby kontynuował.
- Usłyszałem trzask. Wiedziałem, że to był Joey i pobiegłem zobaczyć
co się stało. Nie miałem problemy z odnalezieniem samochodu. Podążyłem za
dziwnym, pomarańczowym blaskiem w oddali. Samochód płonął. Słyszałem
jak krzyczał, Melanie. Nie był martwy - Gabe potarł swój kark jedną dłonią.-
Nigdy wcześniej nie słyszałem, by ktoś tak krzyczał. Kiedy dotarłem do
samochodu, to stałem tam w szoku. Nie mogłem się ruszyć. Nie pomogłem
mu. Jego nogi były przytrzaśnięte, a samochód był zbyt zniszczony, aby go
wyciągnąć, ale wtedy o tym nie wiedziałem. Nawet kurwa nie próbowałem
mu pomóc. Było tak, jakby ta cała sytuacja przydarzyła się komuś innemu,
jakby tak naprawdę mnie tam nie było. Jakbym po prostu oglądał film, czy
coś. A nie patrzył, jak mój kolega płonął żywcem.

Zabolało ją serce dla Gabe'a i Joey'a, chłopca którego nawet nie znała.
Chłopca, którego już dawno nie było.
- Nikt by nie oczekiwał, żebyś miał go wyciągnąć z płonącego
samochodu, Gabe.
- Jednak ktoś tak - powiedział Gabe.- Joey - opuścił głowę.- Musiał
zobaczyć jak tam stałem, ponieważ krzyczał i krzyczał i krzyczał moje imię -
obiema rękami zakrył uszy.- Stojąc tam, chciałem być głuchy. Chciałem być
głuchy, abym nie musiał słyszeć jego krzyków. Dlaczego nie żałuję, że nie
został uratowany, Melanie? Czy nie tego powinienem pragnąć? Nie pragnę.
Chciałbym być tylko głuchy.
Zakryła usta tyłem dłoni, czując mdłości. Zmusiła się, aby się nie
rozpaść, obejmując go i przytulając, mając nadzieję, że dała mu siłę. Trząsł
się tak mocno, że nawet nie mógł odwzajemnić jej uścisku.
- Nie mogłeś nic zrobić - szepnęła.
Wykonał dziwny dźwięk - w połowie się zaśmiał, a po części jęknął w
cierpieniu.
- Mogłem mu zabrać jego pierdolone klucze. Mogłem zadzwonić po jego
rodziców i powiedzieć im, żeby go odebrali. Mogłem go powstrzymać od
prowadzenia. Byłoby to takie łatwe. Słyszenie, jak wołał o pomoc? Nie takie
proste. Słyszenie go w moich koszmarach po ponad dziesięciu latach? Wciąż
nie proste - ścisnął swoje kolana tak mocno, że aż zbielały mu knykcie.-
Kurwa. Powinienem magia w blasku księżyca online lektor pl  zrobić więcej, żeby powstrzymać tego dzieciaka z
popołudnia. Co jeśli dachował? Co jeśli jest teraz na jakiejś opuszczonej
pustyni i teraz tam kona? Nikt by nie wiedział gdzie go szukać.
- Nie ma go tam, kochanie. Jestem pewna, że jest bezpieczny.
- Ale skąd wiesz?
- Nie wiem - przyznała. Przesunęła palcami po miękkim pasku jego
włosów na środku głowy, próbując pocieszyć ich oboje. Próbowała spojrzeć
mu w oczy, ale był zbyt zajęty patrzeniem w horror w swoim własnym
umyśle, aby ją zobaczyć.- Może zadzwonić na policję i zapytasz, czy go ktoś
odebrał? Poczujesz się lepiej, gdy dowiesz się, że jest bezpieczny.
Gabe spiął się i odwrócił głowę. W końcu spojrzał jej w oczy i
odetchnęła z ulgą.
- Dlaczego o tym nie pomyślałem?- pocałował ją i wstał z łóżka.- Moja
kobieta jest geniuszem - powiedział. Zanim ruszyła za nim, to już wyszedł z
pokoju.
Modliła się o to, aby gliny przyjechały i zgarnęły dzieciaka, po tym jak
Gabe do nich zadzwonił. Jeśli tego nie zrobili, to zamierzała zapakować
Gabe'a do samochodu i poszukać nastolatka i jego zardzewiałego, starego
pickupa. Gabe nie zaznałby spokoju, dopóki nie przekonałby się, że dzieciak
był bezpieczny.
Odgarnęła włosy z twarzy i przetarła oczy. Boże, mogła sobie tylko
wyobrazić wyrzuty sumienia jakie czuł po śmierci Joey'a. Nawet nie chciała
myśleć jak musiał się czuć, gdy słyszał jak tamten wykrzykiwał jego imię w
agonii. A potem słyszał go w swoich snach? Zadrżała.
Cieszyła się, że okłamali rodziców Joey'a i powiedzieli im, że ich syn
zginął na miejscu. Nikt nie potrzebował ciężaru szczegółów. A już
zdecydowanie nie jej przystojna, przemądrzała, słodka gwiazda rocka.
Żałowała, e nie mogła usunąć tego wspomnienia z jego serca i umysłu. Nie
mogła się nawet oszukiwać, że jakoś mu ulżyła, wysłuchując jego historie. A
teraz i ona będzie przez nią ścigana.
Rozbudzona, wstała z łóżka, przeciągnęła ręce nad głową i zerknęła na
godzinę. Było dopiero co po dziesiątej wieczorem. Jej brzuch przypomniał jej
o tym że pominęli kolację. Znowu.
Zamierzała napisać książkę o Planie Diety Gabriela Bannera: jak stracić
wagę będąc zbyt rozproszoną, aby pamiętać, aby jeść. Pozostała część książki
pewnie byłaby wypełniona treścią dla dorosłych. Włącznie z wynalazkami.
Czytelnicy musieliby znaleźć swojego własnego przystojniaka i zabawki dla
rozproszenia - Gabriel Banner był tylko jej partnerem podczas takowych
treningów.
Skierowała się do kuchni, aby znaleźć coś do jedzenia, mając nadzieję,
że nie miał nic przeciwko temu, że poczuła się jak u siebie w domu.
Pochyliła się w pasie, szukając jedzenia w lodówce - i była całkiem
pewna, że trzy oliwki nie magia w blasku księżyca online lektor pl  pasowałby na posiłek - kiedy usłyszała za sobą
ochrypły wdech.
- To zdecydowanie najprzepyszniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek
widziałem w mojej kuchni - powiedział Gabe.
- Jedzenie?- zapytała, odsuwając się od lodówki i rozglądając się za
jakimikolwiek pysznościami, jakie znalazł Gabe.- Gdzie?
Zachichotał.
- Mówiłem o tobie - powiedział.
Zaczerwieniła się.
- Och. Dzięki. Ale naprawdę przydałoby mi się coś, co byłoby pyszne.
- Co powiesz o koktajlu proteinowym?
- Eww, Gabe!- skuliła się i zaśmiał się.
- Kiedy jestem w trasie, to nie trzymam niczego w lodówce, ale w
spiżarni pewnie są jakieś niepsujące się produkty.
- A już zaczęłam myśleć, że w ogóle nie jesz. Wyjaśniałoby to, dlaczego
jesteś taki chudy - i dlaczego wyglądał tak cholernie dobrze, gdy był nagi.
- Myślę, że to przez całą energię jaką spalam grając na perkusji.
- Och.
- I pieprząc się, gdy jesteś w pobliżu.
Oto cały plan diety Gabriela Bannera, pomyślała, ale nie chciała
zabrzmieć głupio, więc zachowała swoje zdanie dla siebie.
Podszedł do wąskich drzwi w kuchni i zniknął.
- Zobaczmy - zawołał do niej.- Mamy fasolkę, brzoskwinie i sos do
spaghetti. Co brzmi dobrze?
- Koktajl proteinowy.
Wystawił głowę ze spiżarni, aby spojrzeć na nią ze zdziwieniem, a
potem roześmiał się.
- To będzie na deser. Nie sądzę, abym powinien to przełknąć na pusty
żołądek.
- Nie sądzę, że ja w ogóle powinnam to połknąć. Masz makaron, który
moglibyśmy zrobić z sosem do spaghetti?
Przyniósł w większości puste pudełko makaronu penne, nieco makaronu
w kształcie kolanek w paczce z folii i pół opakowania fettuccine.7
- To powinno być ciekawe - powiedział.
Poszła za nim do kuchni i oparła się o ladę, aby przyglądać mu się jak
postawił garnek do zagotowania wody.
- Dowiedziałeś się czegoś od policji na temat tego dzieciaka?- zapytała,
myśląc, że pewnie musiał, bo jego nastrój znacznie się polepszył.
- Tak, jego samochód został skonfiskowany i jego dziadek przyjechał
odebrać dzieciaka z posterunku - powiedział.- Założę się, że następnym razem
pomyśli dwa razy, zanim magia w blasku księżyca online lektor pl  się upije i w przyszłości ukradnie samochód swojego
dziadka.
- Cieszę się, że jest bezpieczny.
- Ja też - powiedział Gabe i zaczął grzebać w zamrażarce, aż znalazł
zamrożone pulpety, zamrożony chleb czosnkowy i zamrożone warzywa.
- Więc tam ukryłeś całe jedzenie - powiedziała.
- Myślę, że powinienem zrobić popołudni zakupy, zanim zmusić cię do
pływania wbrew twojej woli.
- Świetnie się bawiłam nad jeziorem - powiedziała.
- Cieszę się, że tak łatwo cię zadowolić - wrzucił zamrożone pulpety do
mikrofalówki.
- Nie powiedziałabym tego. Powiedziałabym, że to przez towarzystwo
ten dzień był idealny.
Dostrzegła jego zadowolony uśmiech, gdy z głośnym trzaskiem
wyciągnął z szafki blachę do pieczenia ciasteczek. Wiedziała, że ludzie
komplementowali go przez cały czas za jego muzyczny talent, ale odniosła
wrażenie, że tylko kilka osób naprawdę doceniało go, gdy nie był w trasie.
Zadzwonił dzwonek do drzwi i Melanie zesztywniała, nagle świadoma,
że była naga, a cały przód domu Gabe'a był praktycznie zbudowany ze szkła.
- Kto by cię odwiedził o tej godzinie?- powiedziała, spiesząc się do
sypialni, aby coś na siebie założyć.
Gabe deptał jej po piętach.
- To może być tylko jedna osoba - powiedział.
Kobiecy głos zawołał z przodu domu.
- Widziałam zapalone światła. Jesteś gotów na małe towarzystwo?
- Kto to?- powiedziała Melanie, myśląc, że było to strasznie niegrzeczne,
że ktoś wtargnął do cudzego domu bez zaproszenia o niemal jedenastej
wieczór. Wciągnęła parę czystych majtek i zaczęła przeszukiwać torbę za
7Jeden z popularniejszych rodzajów makaronu, znany i dostępny w sklepach oraz restauracjach na całym świecie. Są to długie wstążki, które pasują
do całej gamy sosów. Najczęściej spotykane w towarzystwie sosu Alfredo.
Po włosku „fettuccine” znaczy „małe wstążki” i w rzeczy samej, makaron przypomina stosik wstążek na talerzu. Zamiast fettuccine, niektórzy
producenci małe wstążki nazywają fettuccini. Tak czy inaczej, fettuccine spokrewnione są z tagliatelle – innym rodzajem makaronu magia w blasku księżyca online lektor pl  wstążkowego.
strojem, który by mniej więcej do siebie pasował.
- To pewnie moja matka - powiedział Gabe, zakładając przez głowę
koszulkę z długim rękawem. Był w pełni ubrany i ruszył do drzwi sypialni,
zanim Melanie wcisnęła rękę w choć jeden rękaw.
- Jego matka?- mruknęła pod nosem. Spojrzała na łóżko, nie dlatego,
że chciała się owinąć z nim pościelą, ale dlatego, że wyglądało na najlepsze
miejsce do ukrycia się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz